Nem kizárt, hogy több fuvarozótársaság végét jelenti majd az e-útdíj bevezetése Magyarországon. A hazai úthálózat használatáért eltérő díjakkal számolhatnak a fuvarozók. A Nemzetgazdasági Minisztérium egy több, mint 10 milliárd forintos kompenzációs csomaggal segíti majd a magyar fuvarozókat. Áchim Mihály Miklós okleveles gépészmérnök, a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesületének (MKFE) tagja nyilatkozta, hogy a legfőbb probléma a…
A Széll Kálmán Terv 2.0-ban részletesen az útdíj!
A Széll Kálmán Terv értelmében a közlekedésben érvényesülnie kell a használó fizet elvnek, annak érdekében, hogy az úthasználóktól származó bevételekből finanszírozhatóvá váljanak a hazai úthálózat költségvetést terhelő működtetési, karbantartási és felújítási feladatai, illetve fedezet képződjön további közlekedési célokra. Az ezen célokra szolgáló költségvetési támogatási kiadások kiváltásával a költségvetési egyensúly javulása következik be.